هفت آبشار لفور
نوشته شده توسط : یوسفی

هفت آبشار لفور

جنگل بکر لفور در سوادکوه شمالی با انبوه درختان، آبشارها، چشمه سارها و رودها زیباترین چشم‌ اندازهای طبیعی را دارد. در استان مازندران، از دیدنی‌ترین مناطق سوادکوه می‌توان لفور را نام برد که در بهار و تابستان گردشگران زیادی این منطقه را برای گردش یک روزه خود انتخاب می‌کنند.به سمت سوادکوه و شیرگاه حرکت کنید و بدانید که زمان تقریبی رسیدن به منطقه لفور حدود 3 ساعت می باشد. در مسیر خود از سوادکوه از شهر دماوند، فیروزکوه، ورسک، پل سفید، زیرآب، شیرگاه عبور خواهید کرد. البته پیاده روی در جنگل تا رسیدن به آبشار آهکی حدود دو ساعت زمان نیاز دارد. در ادامه با مجله همگردی تور کیش همراه شوید.


هفت آبشار لفور

قدم زدن در جنگل‌های هیرکانی که حدود 40 میلیون سال قدمت دارد و از دوران ژوراسیک به جا مانده و دارای 80 گونه گیاه چوبی است بسیار خیال انگیز خواهد بود از برنامه ویژه این سفر است . در این جنگل حدود 2 ساعتپیاده‌روی خواهید داشت، عبور از میان درختانی مانند راش، ممرز، لیلکی، انجیلی، ازگیل و...، آشنایی با گونه‌های نادر گیاهی منطقه، تنفس در هوای پاک جنگل و با عطر گیاهان لذت جنگل‌پیمایی را افزایش خواهد داد. 

هفت آبشار لفور

به دلیل شرایط آب و هوایی اردیبهشت ماه تا انتهای شهریور ماه بهترین زمان است که می توان پا در میان این بهشت گذاشت و برای بازدید به این جنگل سفر کرد. البته پاییز هم می‌تواند از فصل‌های خوب برای سفر به این جنگل باشد.





:: برچسب‌ها: هفت آبشار لفور ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: